Започна да ми свети акумулаторчето на таблото на празен ход, а след няколко км започна да си свети независимо от оборотите. Зарядното напрежение беше под 14V. Свалих алтернатора и не ми хареса особено какво видях...и двете части на корпуса са спукани, а едната четка е изяла колектора доста надълбоко... Разбрах, че спукания корпус не е никак рядко явление, таа не ми се ще да си взема друг втора ръка и след N на брой километри пак да сцепи... В тоя ред на мисли - има ли алтернативи на Magneti Marelli, какъвто е моя?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Спукан алтернатор на 1.6TS 16V
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Abar7h Покажи съобщениеЗапочна да ми свети акумулаторчето на таблото на празен ход, а след няколко км започна да си свети независимо от оборотите. Зарядното напрежение беше под 14V. Свалих алтернатора и не ми хареса особено какво видях...и двете части на корпуса са спукани, а едната четка е изяла колектора доста надълбоко... Разбрах, че спукания корпус не е никак рядко явление, таа не ми се ще да си взема друг втора ръка и след N на брой километри пак да сцепи... В тоя ред на мисли - има ли алтернативи на Magneti Marelli, какъвто е моя?Alfa Romeo 146 Junior EX/Alfa Romeo 146 Ti EX /Alfa Romeo 156 GTA EX/Alfa Romeo 147 GTA wannabe
-
При мене е спукана само едната част,явно го бях хванал на време та нямаше някакви други усложнения та вече кара така 3-то лято.Тея алтернатори са ебати яките животни.АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162
Comment
-
Първоначално публикувано от D-I-V-A-K-A Покажи съобщениеТи и чисто нов може веднага да го спукаш ако минеш през някоя голяма локва със стабилна скоростAlfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
BMW 328i
Comment
-
Comment